ANDA ADA MASALAH KELEMUMUR, GATAL KULIT KEPALA, KULIT KEPALA BERKUPING ?

PENYELESAIAN UNTUK
RAMBUT KELEMUMUR
KEPALA GATAL

Wow!!! Hilang Kelemumur Sepantas Seawal 7 Kali Penggunaan

Rambut kuat segar dan wangi sepanjang hari tanpa gatal-gatal kepala dan kelemumur di bahu baju

Jom Kami Tunjukkan Cara Paling Pantas Hilangkan Kelemumur... Selamat , Cepat & Berkesan

"Sebelum ni dah cuba mcm2 sabun..Alhamdulillah Lepas guna Sabun ni Kelemumur dah Hilang..kulit kepala pon rasa segar jer..πŸ₯°

Legal Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

"Sebelum ni kulit kepala berkuping... Lepas Pakai jer sabun ni ..terus hilang masalah, Rambut pon Jadi Wangi & Fresh..."

Legal Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

"Sebelum ni Rambut banyak gugur..Sekarang rambut gugur makin kurang & kelemumur dah berkurang.. memang terbaikπŸ‘πŸ» "

Legal Disclaimer: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Terbukti Berkesan

Untuk Masalah

Kelemumur,
Rambut gugur,
Rambut kering,
kulit kepala berkuping

βœ“ Kelemumur teruk

βœ“ rambut gugur

βœ“ Kepala berkuping

βœ“ rambut kering

Sampai bila nak biarkan masalah kelemumur tu berlarutan...???Nak tunggu sampai jadi botak mcm kat bawah ni baru nak risau???😱

Nak buat tanam rambut memang senang, tapi mau cecah RM10 ribu.. KOYAK Poket wei!!!😭

Testimoni
Sabun kelemumur

Bahan-Bahan Yang Digunakan100% Dari Bahan Semula Jadi

βœ“ Minyak Limau purut

● Melembapkan kulit untuk mencegah kelemumur
● Melindungi bakteria
● Mengurangkan kulit kepala gatal

βœ“ ekstrak buah keras

● Melebatkan rambut
● Mengurangkan masalah kelemumur
● Menyembuhkan rambut gugur

βœ“ Sodium coco suifate

● Mengeluarkan kotoran dan minyak dari permukaan kulit dan rambut
● Keupayaan untuk sabun berbuih

βœ“ kristal mentol

● Mengawal pengeluaran minyak
● Menghilangkan pembentukan kelemumur

Kelebihan menggunakan Sabun Kelemumur

Cara Guna Sabun Kelemumur

DAH.. JANGAN TUNGGU LAGI !!! JOM SELESAIKAN MASALAH ANDA DENGAN Sabun kelemumur HONEY GLOW

Jap... Ada Lagi !!!

Untuk anda yang betul-betul serius nak selesaikan masalah seperti di atas, Tahniah atas tindakkan bijak anda memilih dan percaya dengan produk kami

Masalah yang anda hadapi diatas boleh diselesaikan dengan produk ini, tahniah atas tindakan anda

Testimoni
Sabun kelemumur

Soalan Lazim

Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk bantu anda buat keputusan.Β 

Selamat cik. Produk ni telah diuji dan dapat kelulusan KKM.

Reg no : NOT 210905454K

1pc untuk kegunaan sehingga 2 minggu dan memberi kesan yang cepat berbanding shampoo biasa

Sis jangan risau, kami ada buat COD – barang sampai baru bayar untuk singapore

Cik dapat barang baru bayar ya

Kesan positif boleh dilihat seawal 7x pengguna

Jangan risau, just inform semula je pada kami dan kami akan gantikan semula yang baru.Β 

Perlukan Bantuan?

Whatsapp
6011 2074 0740

Ammara Rich Resources

SSM : 002789392-M

Copyright Β© 2022 Honeyglow Malaysia.
All Right Reserved